נעים מאוד, שמי רוית ברק.
הבעלים של רוית ברק – ניהול משרד לעסקים, מתן שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ.
עסק שנולד מתוך שליחות וכישרון שחברו יחד וכיום מעניקים שירותים למגוון רחב של בעלי עסקים בתחום האדמיניסטרציה.

מה הכישרון? שיפור וניצול המשאבים הקיימים של כל עסק למקסום הרווחים שלו.
מה השליחות? לעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להעניק את השירות טוב ללקוחותיהם, לעמוד במשימות, להתייעל ולהשתפר ועדיין להצליח לנשום...

כן, התפקיד שלי הוא לעזור לכם לנשום, ועדיין לנהל עסק מצליח.

לאחר 16 שנות ניסיון בתפקידי מפתח בשוק במשרות ניהול, שיווק, רכש, הנהלת חשבונות, גיוס משאבי אנוש, וכו' ועבודה לצד בכירים רבים במגוון מגזרים במשק.
אני יודעת לומר בוודאות כי ניהול משרד חכם ויעיל בצורה מקצועית מגדיל את רווחיות העסק באופן חד משמעי.

עסק שידע לנצל את המשאבים הפיננסיים והטכנולוגיים העומדים לרשותו כבר היום, יזכה לראות תוצאות טובות .

אז אם העסק שלכם נמצא בצמיחה ואתם זקוקים לזוג ידיים שיפנה אתכם מלעסוק במשימות השוטפות בעסק ולחזור לעסוק במטרה לשמה הקמתם את העסק.
צרו איתי קשר ואשמח לעזור לכם במקצועיות ויעילות ליהנות מראש שקט ושולחן נקי ממשימות שוחקות.


אודות image