נעים מאוד, שמי רוית ברק.
הבעלים של רוית ברק – ניהול משרד לעסקים, מתן שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ.
עסק שנולד מתוך שליחות וכישרון שחברו יחד וכיום מעניקים שירותים למגוון רחב של בעלי עסקים בתחום האדמיניסטרציה.

מה הכישרון? שיפור וניצול המשאבים הקיימים של כל עסק למקסום הרווחים שלו.
מה השליחות? לעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להעניק את השירות טוב ללקוחותיהם, לעמוד במשימות, להתייעל ולהשתפר ועדיין להצליח לנשום...

כן, התפקיד שלי הוא לעזור לכם לנשום, ועדיין לנהל עסק מצליח.

לאחר 16 שנות ניסיון בתפקידי מפתח בשוק במשרות ניהול, שיווק, רכש, הנהלת חשבונות, גיוס משאבי אנוש, וכו' ועבודה לצד בכירים רבים במגוון מגזרים במשק.
אני יודעת לומר בוודאות כי ניהול משרד חכם ויעיל בצורה מקצועית מגדיל את רווחיות העסק באופן חד משמעי.

עסק שידע לנצל את המשאבים הפיננסיים והטכנולוגיים העומדים לרשותו כבר היום, יזכה לראות תוצאות טובות .

אז אם העסק שלכם נמצא בצמיחה ואתם זקוקים לזוג ידיים שיפנה אתכם מלעסוק במשימות השוטפות בעסק ולחזור לעסוק במטרה לשמה הקמתם את העסק.
צרו איתי קשר ואשמח לעזור לכם במקצועיות ויעילות ליהנות מראש שקט ושולחן נקי ממשימות שוחקות.


אודות image

מזכירה אישית

מענה טלפוני אישי ומקצועי: הקפדה על מענה טלפוני אישי ומקצועי. אנו כאן כדי לעזור, לסייע ולספק פתרונות מהירים ויעילים. הקצאת שלוחת טלפון ותא קולי: שלוחת טלפון ייעודית ותא קולי אישי, מה שמבטיח זמינות מתמידה ושירות אישי מותאמת לך. ניהול יומן פגישות: אנו יוצרים יומן אפקטיבי ומנהלים את פגישותיך בצורה מסודרת, עם עדכונים בזמן אמת והקצאה יעילה של זמנים. שירות תזכורות על מועד הפגישה: מערכת תזכורות מזכירה לך על כל פגישה מראש, כדי שתוכל להתארגן בצורה יעילה ולהיות מוכן לכל פגישה. ניהול משימות: ניהול יעיל ואפקטיבי של משימות, הכולל טיפול ומעקב אחרי כל פרט.

אדמיניסטרציה

הפקת הצעות מחיר, הזמנות ומעקב: נדאג להפקת הצעות מחיר מקצועיות, לניהול הזמנות ולמעקב אחרי כלל התהליכים הקשורים מול הלקוח. הפקת חשבוניות וקבלות: אנו נסייע לך בהפקת חשבוניות וקבלות בצורה מהירה ומדויקת, כדי לשמור על ניהול כספים יעיל. עבודה שוטפת מול רו"ח: נספק תמיכה וקשר ישיר מול רואה החשבון. טיפול ברכבי חברה: ננהל נושאים שוטפים של תחזוקה וניהול של רכבי החברה שלך. טיפול בביטוח העסק: נסייע בניהול תהליכי ביטוח, כולל בדיקת פוליסות, התממשקות עם חברות ביטוח והגשת דרישות פיצוי כנדרש. טיפול בנסיעות וטיסות: נספק תמיכה בניהול הסדרי נסיעות וטיסות, כולל הזמנת כרטיסים, תחבורה ומקומות אירוח. הפקת אירועים חברתיים: נתמקד בהפקת אירועים חברתיים כמו הרמת כוסית, הענקת פרסים לעובד מצטיין וכדומה. בניית מצגות: נעזור לך ליצור מצגות מקצועיות ומרשימות, תוך כדי התאמה לסגנון ולצרכי העסק שלך. הקלדת מסמכים, סיכום ישיבות, דוחות וכו': נספק שירותי הקלדה ועיבוד מסמכים, סיכום ישיבות, דוחות וכל פרט אחר שידרוש העסק.

ניהול כוח אדם

מעקב עבודה יומי של עובדי החברה: נעזור לך לבצע מעקב וניהול עבודה יומי של צוות העובדים שלך. דרך מערכת יעילה ומתקדמת, נאפשר לך לראות את התקדמות העבודה, לקבל דוחות יומיים ולקבוע יעדים. ריכוז נתונים למחלקת שכר: אנו מתמקדים באספקת נתונים מדויקים ומעודכנים למחלקת השכר שלך. הניהול המותאם אישית מאפשר לך לקבל דיווחים וניתוחים יעילים בנוגע לשכר והטבות עובדים. גיוס כ"א - פרסום משרות: נסייע לך בפרסום וגיוס מועמדים איכותיים למשרות הפתוחות בחברתך. נבנה עמך תכניות פרסום יעודיות, וננהל תהליכי בחירה יעילים ומקצועיים. עבודה שוטפת מול חברות כ"א: אנו נעזור לך בהקדמה ובשמירה על יחסים חיוביים עם חברות כיבוש, ונשוב על קשרים ממוקדים לקידום עסקי. ארגון ימי גיבוש: נספק שירותי ארגון ימי גיבוש ופעילויות קידום קבוצתיות, על מנת לחזק את קשרי הצוות, לשפר תחושת השייכות ולעודד שיתופי פעולה.

ניהול קשרי לקוחות

הקמת מאגר לקוחות: נעזור לך לדייק את מאגר הלקוחות שלך בצורה ממוקדת ומסודרת. נדאג למאגר הלקוחות שלך להיות מסודר, קל לניהול ומכיל מידע עדכני ושימור על כל לקוח. ניהול ושימור לקוחות: נדאג למערכת שימור לקוחות יעילה ומקצועית, שכוללת מעקב אחרי יצירת קשרים, ניהול רמות שונות של חשיבות לקוחות ותזכורות אוטומטיות לצורך קבלת מידע. שליחת מידע ללקוחות ע"פ דרשת העסק: יצירת מערכת יעילה שתספק לך את היכולת לשלוט בשליחת מידע ללקוחות על פי דרישות העסק שלך. זה יאפשר לך להתאים אישית את ההודעות ולספק ללקוחותיך מידע משמעותי ורלוונטי.

פרסום, שיווק וקידום עסקים במדיה חברתית

הקמה ועיצוב דף עסקי: נעזור לך ליצור דף עסקי מרשים ומקצועי שיוביל את המבקרים לפעולה. נעצב את הדף עם דגש על חווית המשתמש והמסרים המרכזיים של העסק שלך. ניהול דפי פייסבוק: נכתוב, נפרסם ונקדם תוכן יעיל בדפי הפייסבוק שלך על מנת לקדם מידע חשוב, מבצעים, ומענה לשאלות ובקשות מהלקוחות. ניהול קמפיינים: נתכנן ונפעיל קמפיינים ממומנים במגוון פלטפורמות. עבודה מול אנשי פרסום, גרפיקה וקופירייטינג: נשתלב עם אנשי פרסום, מעצבים גרפיים ומחברי קופירייטינג על מנת להבטיח שכל התכנים, התמונות והמסרים יתאימו לאידיאולוגיה ולקהל היעד שלך.

  • גדרה, ישראל